به وبلاگ جستجوگر خوش آمدید

این وبلاگ قرار است با گوگل رقابت کند.

به وبلاگ جستجوگر خوش آمدید

این وبلاگ قرار است با گوگل رقابت کند.

سایتهای اجتماعی

viwio.com : این یک سایت اجتماعی فارسی است.شما می توانید در هر پست ۲۰۰ کاراکتر بنویسید که در حال انجام چه کاری هستید.ایده ها و افکار خود را بنویسید و با اعضا ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید شماره ی مبایل خود را در این سایت وارد کنید و بوسیله ی ارسال اس ام اس پست خود را ارسال کنید.و همچنین شما می توانید پست خود را از طریق ایمیل خود ارسال کنید.

سایت اجتماعی فارسی زبان : www.viwio.com 

 

vark.com : این هم سایت اجتماعی دیگر به زبان انگلیسی. 

سایت اجتماعی به زبان انگلیسی : www.vark.com  

 

friendfa.com : یک سایت اجتماعی است که شما میتوانید مطلبی را بنویسید و بعد به صورت زنده دوستانتان به آن مطلب نظر دهند. همینطور میتوانید با هر وسیله ای مانند تلفن همراه ،ایمیل و سایر شبکه های اجتماعی دیگر مطالب خود را در فرندفا به روز کنید. 

همچنین امکان اشتراک عکس و ویدئو را نیز دارد. 

یک سایت اجتماعی با امکانات بالا : www.Friendfa.com 

 

aka-aki.com : این هم یک سایت اجتماعی جالب که یک نرم افزاری دارد که شما روی مبایل خود نصب می کنید و در هر جایی از خیابان یا اماکن عمومی که تردد می کنید این برنامه با پلوتوث دائما پیام ارسال می کند تا اینکه فردی که او هم این برنامه را روی گوشی خودش داشته باشد پیام شما را دریافت کند. و اطلاعات پروفایلش را ببینید و برایش عکس و پیام بفرستید. 

سایت اجتماعی اَکااَکی : www.aka-aki.com


cohuman.com : این هم سایتی برای انجام کار های گروهی است.

کارهای خود را گروه ی انجام دهید : www.cohuman.com


u24.ir :  خدمات خود را معرفی کنید و مشتریان جدیدی بیابید.
 روابط حرفه‌ای ، تجاری تازه‌ای ایجاد کنید.
 متخصصان، شرکت‌ها، و عرضه‌کنندگان خدمات را با بهره‌گیری از توصیه‌ی دیگران بیابید.
 شغل متناسب با تخصص خود را بیابید.
 تماس‌تان را با همکاران سابق و فعلی حفظ کنی.

شبکه اجتماعى متخصصان ایران : www.u24.ir


iran20.com : ایران بیست نه تنها یک جامعه مجازی برای ایجاد ارتباط مستمر و تشکیل گروههای خصوصی و یا تخصصی وحرفه ای و تبادل اخبار و اطلاعات علمی و هنری در بین علاقه مندان میباشد بلکه میعادگاه همیشگی عاشقان ایران و ایرانیان واقعی از سراسر گیتی با هر لهجه و زبان و قومیتی است ایران بیست سعی میکند نمونه ای در نشان دادن فرهنگ و ادب هنر ایرانی اسلامی باشد و در این میان یکی از دستاوردهای چنین جوامعی یافتن دوستان جدید  میباشد.

ایران ۲۰ : www.iran20.com 

 

weblist.me : یک سایت است که می توانید در آن عضو شوید و سایت یا وبلاگ خود را در آن ثبت کنید و به دیگران نشان دهید و می توانید سایت های ثبت شده ی دیگران را هم ببینید. 

سایت خود را به دیگران معرفی کنید:  www.weblist.me 

 

yourpinpoints.com : وقتی وارد این سایت می شوید شرکت ارائه دهنده ی اینترنت شما را در نقشه به شما نشان می دهد با کلیک روی آن می توانید نام آن را وارد کنید بعد به شما یه آدرس داده می شود که می توانید آن را مثلا در سایت خود به عنوان محل زندگی خود قرار دهید.  

در واقع این مکان به گوگل معرفی می شود.

مکان را به اشتراک بگذارید: www.yourpinpoints.com 

  

avat.ir : یک جامعه مجازی فارسی و سالم است! شما در این پایگاه اینترنتی میتوانید به نشر متن ها, تصاویر, ویدئو ها و لینک ها بپردازید. میتوانید براحتی دوستان جدید پیدا کنید. نوشته های یکدیگر را دنبال کنید! این سایت این امکان را به شما خواهد داد که گروه های عمومی و خصوصی ایجاد کنید و با یکدیگر در ارتباط باشید. همچنین میتوانید با موبایلتان پروفایل خود را بروز کنید. تصاویر جدید ارسال کنید و...

یک جامعه مجازی فارسی و سالم  : www.avat.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد